Procedura de recrutare a voluntarilor

Detalierea procedurii de recrutare a volunarilor pentru programul „Voluntar din Pasiune”.

Procedura de recrutare a voluntarilor se va desfășura în limita a 25 de locuri în ordinea constituirii corecte a dosarului. Documentele necesare constituirii dosarului se regăsesc atât în secțiunea de mai jos cât și pe platforma Punctul de Contact Unic electronic (PCUE). După constituirea dosarului toate documentele se vor încărca exclusiv pe platforma PCUE în format PDF.

În atenția voluntarilor

Voluntarul este persoana care îndeplineşte următoarele condiţii la înscrierea pentru activitatea de voluntariat:
a) vârsta cuprinsă între 16 şi 65 de ani;
b) apt din punct de vedere medical;
c) să nu fi fost condamnat pentru săvârşirea de infracţiuni cu intenţie;
d) să nu fi pierdut anterior calitatea de voluntar în cadrul serviciilor Inspectoratelor pentru situaţii de Urgenţă.

Documente necesare

Acord părinte

Cerere de înscriere

Consimțământ solicitare cazier judiciar

 

Baza legala privind activitatea de voluntariat

Instrucțiuni privind desfășurarea și organizarea activității de voluntariat O.I.G. 211/2016 cu modificările și completările ulterioare

O.I.G. 211/2016 cu modificările și completările ulterioare

 

Legea 78 din 2014 privind reglementarea activităţii de voluntariat în România

Legea 78 din 2014

 

Documente

Brosură Voluntariat
Broșură cu informații legate de programul de voluntariat.
Cerere de înscriere
Cererea de înscriere pentru procedura de recrutare voluntari.
Documente necesare
Documentele necesare pentru procedura de înscriere
Acordul Părinților
Declarația de acord a părinților persoanelor minore pentru programul de voluntariat.
Consimțământ cazier
Consimțământul pentru solicitarea cazierului în cazul în care nu se încarcă cazierul voluntarului.